18 Şubat 2016 Perşembe

BİZİ ÇOK YORDUN SAYIN BAHÇELİ

Emekliyim. Siyaseti seven, siyasi ilkesi, inancı ve duruşu olan; bu ilke ve duruşumun karşılığını bulduğum siyasi görüşümün temsilcisi olan MHP ve O'nun mevcut lider Sayın Devlet Bahçeli'nin meclis konuşması var. Bir emekli olarak en müsait anımda kendisini dinlemeye hevesim, heyecanım yok çünkü takatım kalmadı. İnanamıyorum, güvenemiyorum daha doğrusu dayanamıyorum.
...
Kendimi büyük vaadlerle kaçırılmış ama hayal kırıklığına uğramış genç kız gibi hissediyorum. Gidecek başka yerimiz de yok. Sevgimi sadakatıma katık edip, onurumun gölgesinde serinlemeye, ferahlamaya çalışıyorum.
...
Siyasi lidrim konuşacak, ben ise hiç tınmayacağım; olacak iş mi. Bunun sorumlusu ben değil, kendileridir.
...
Türk milliyetçilerinin genel durumu, psikolojik halimiz budur. Evelemeye, gevelemeye gerek yoktur.
Dolayısıyla bu yel esmez, yaprak kımıldamaz duruma son vermek için Türk milliyetçiliği ve MHP için başlamış olan taleplerle ilgili hukuki sürecin öncüleri olan herkese yardımcı olmak, destek vermek gerekmektedir. Aksi durumda önümüzdeki süreç içerisinde başta devletimizin adı olmak üzere anayasadan ''Türk''lüğü çağrıştıran her kelime ve kavramlar kaldırılacaktır. Beş ayda iki milyon oy kaybettirenler bu endişemi ortadan kaldırabilecek beceriyi gösteremeyecekleri aşikardır. Başkalaşmadan değişimin öncülerini canı gönülden destekliyorum.
Mehmet Soral

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder