9 Aralık 2015 Çarşamba

BAHÇELİ'NİN MİSAFİRLERİ

Bu iki delikanlı, Allah cümlemizinkini bağışlasın; benim çocuklarım. Akılları erdiğinde gözlerini teşkilatlarımızda açtılar. Becerebildiğim ölçüde elimden geleni yaptım ve davaya kazandırmak, şuurlu ve bilinçli yetismeleri için her şeyi vesile kıldım. Büyük oğlum 25 küçük ise 19 yaşındalar ve her hüsrandan sonra "sabredin her şey düzelecek" dedim. Hayal kırıklıklarını gidermeye, moral vermeye çalıştım ancak 1 Kasım sonrası vaziyeti anlatmaya, durumu izah etmeye ne gücüm kaldı, ne de dermanım. Sayın Bahçeli eğer tenezzül edip, makamınızda kabul ederseniz bu delikanlıları size gönderiyorum. Eğer onları ikna edebilirsen, "yeter artık baba..." serzenişlerinden beni kurtarabilirsen sana minnetdar kalacağım; dediğini yapmayan, yolundan gitmeyen namert olsun. 
Zaferi bu gençlere haram kılanlar ya hesap vermeli ya da ikna etmelidirler.
Mehmet Soral


soralmehmet@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder