5 Haziran 2017 Pazartesi

KILIÇTAROĞLU-AKŞENER BULUŞMASI

Değerli dostlar,
Yılların birikimi, tecrübesi ve en az kırk yıl inanmış ve adanmışlık psikolojisi içinde bu kadar siyaset odaklı yaşamış ama sonunda hayal kırıklığına uğrayarak "Siyaset Kurumu"nun ihanetini dibine kadar hissetmiş birisi durumundayken; bu paylaştığım fotoğraf benim için umut olmuştur. Özellikle paylaşımlarımda özlemini duyarak, dile getirdiğim gibi yeni sistemin mantığına göre geliştirilip, sonra da ete kemiğe büründürülmesi gereken projenin fotoğrafı olarak görüyor, canı gönülden destekliyorum.
...
Dünkü iftar yemeğinde bir araya gelen Kemal Kılıçtaroğlu ve Meral Akşener son 15 Yılın dayatmalarına karşı alternatif siyaseti üretmek için gerçekçi bir adım atmışlardır. Bu iki saygın ismin ortaya koyacakları inisiyatif artık Türkiye de özlemini duyduğumuz ''Güçlendirilmiş, demokratik, parlamenter sistem''e dönüşün öncüleri olacaklar. Bu iki ismin etrafında bir çok saygın isim yer alacaklardır şüphesiz. Kendilerini tebrik ediyorum.
...
Yine bu fotoğraftan çıkardığım; her iki insanın bir araya gelmesini yorumlayacak olursak; Sayın Kılıçtaroğlu sadece kendisi değil, hiç bir CHP adayının önümüzdeki ilk seçimde siyasi yelpaze ve konjonktür gereği cumhurbaşkanlığını kazanamayacağı bilincinde olduğu gibi, Meral Akşener gerçeğini de kabullenmiş durumda.
...
Tayyip Erdoğan'a alternatif olabilecek en makul fotoğrafı vermişlerdir. Yine Meral Akşener de ''Ben her şeyden vaz geçtim, evime dönüyorum, torunumu sevmeye gidiyorum'' deme lüksüne sahip olmadığının farkında. Şartlar gereği MHP muhalif hareketinin liderliğine talip olmuş olsa bile artık Sayın Kılıçtaroğlu da dahil olmak üzere Türk milleti kendisini farklı şekilde konumlandırmış durumdadır. Zaten bu gerçek çok önceden fark edildiği için gerek Recep Tayyip Erdoğan, gerekse Bahçeli önlemlerini alarak, altını da iftira ve algı operasyonları ile besleyerek Meral Akşener'i itibarsızlaştırma, siyasetten tasfiye yoluna gitmişler, kısmen de başarılı olmuşlardır.
...
Bence bu güzel gelişmelere hayırlı olsun diyelim.
Mehmet Soral

soralmehmet@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder